lördag 9 maj 2009

ÄNTLIGEN.......

.....kan jag gå ut utan mössa!
Fick kila ner på Ica när jag skjutsade Johan på hallen.
Hans mamma undrade varför jag inte kom in och sa hej:P
haha, och Johan berättade att jag haft ett litet missöde med hårfärgen.
Och då hade hon sagt "ÅÅÅÅH nej, hon som var så fin igår"
suck. ja det var riktigt fint innan.
Men nu köpte jag en riktig dyrgrip till hårfärg:P 99Kr.
Jag tänkte att det är värt det bara jag inte ser ut som om jag doppat huvudet i en potta full i kiss.
Så jag köpte Coloristes 10 minuters färgningar (sjuuuukt bra färger) i mörkblond!
Så jag är ju egentligen långt i från blond, men det blev superfint faktiskt!
Och den här färgen är snygg till min hudfärg också, vilket blont inte är.
Jag tror att färgen jag har nu är väldigt lik min naturliga hårfärg.. vi får väl se när det börjar växa ut!

Nej fan nu måste jag städa!
Bye

Inga kommentarer: