lördag 9 maj 2009

Ja, blonderingen då...........
Jag kan ju säga att när jag sköljt ur det stod jag och garvade och nästan grät omvartannat.
Så fruktansvärt fult!
Vitt i botten med orangegula toppar... NOT snyggt! Ringde till Anna i ren desperation, och hon sa att så farligt kan det inte vara, skickade bilder och hon skrattade med mig:P
Hade dock kvar lite av blonderingen så jag slängde i resten också, men det var så himla lite så det räckte liksom ändå inte.
Men det är iaf inte orange längre, nu ser det ut som om någon kissat i min blondering ungefär!
Men hon avrådde mig från att färga med min mörkbruna nödfärg, och det var nog bra.
Jag vill vara ljus nu i sommar.
Så nu sitter jag och väntar på att Ica ska öppna så jag kan fara och köpa en mörkblond elelr ljusbrun färg, och antingen hel färga eller dra en massa slingor!
För såhär kan jag inte se ut :
Det är ju fest ikväll!

Lyckades iaf under mina misslyckade blekningar fålla upp min laredoute klänning och hips vips så vet jag vad jag ska ha på mig!
Fast det känns ju inte så kul att ha på sig sommarklänning när det är 7grader ute:/
Det blir nog förfest här inne ändå.... suck!
Detta betyder att jag måste städa ordentligt idag, medan jag färgar håret.
suck!

Inga kommentarer: