lördag 30 maj 2009

Robinson, Johan Palm, Scrapbooking och Smilla

Herregud, jag fattar inte hur Ellinor kunde vinna robinson! Det är ju helt sjukt, hon var ju den MINST värdiga vinnaren, suck. Vilken bortkastad tid!

Stör mig på reklamen för Johan Palms debutalbum! Först säger han typ "Nu kommer mitt Debutalbum, mitt FÖRSTA debutalbum" Det är klart att de är hans första debutalbum!! Man kan ju inte göra två debutalbum, då är det ju ingen debut!

Har gjort ett Morsdags kort till mamma ikväll med Scrapbooking. Har kommit på att det är jättekul att göra scrapbooking kort! Men det är inte så lätt när man har en jättebusig katt som hela tiden ska ligga på papperen, bita i snörena och kliva på kortet.
Så hon har varit ganska billig ikväll!
Men hon är fruktansvärt söt, så jag älskar henne såklart ändå!

Och ja, jag har nog brännt mig i solen idag! det kliar på och svider på kroppen!
Imorgon ska jag försöka vara ute hela dagen typ, ska hem till mamma och pappa!
Och Smilla får följa med! Annars blir hon nog ensam väldigt länge!

Puss

Inga kommentarer: