söndag 31 maj 2009

Uppe i gryningen

Eller nej, uppe i gryningen var jag inte, det blir ju knappt mörkt här, så jag vet inte när gryningen isf skulle vara!?
Men jag var upp 08.05 iaf! Ska hem till mamma och pappa och dom kunde bara hämta mig så tidigt!
Men det är lika bra att jag kliver upp så jag får ta vara på hela denna soliga dag!
Ska fasen inte lämna solen!

Smilla var så mysig när jag klev upp, det var som om hon verkligen hade saknat mig!
Hon satt uppe på bokhyllan som vanligt, och när man sträcker fram handen brukar hon "rygga" tillbaka och snusa på en, men idag så gned hon ansiktet mot handen.
Och sen när hon hoppat ner därifrån så strök hon sig runt benen på mig. det brukar hon inte göra!
Visserligen så kastade hon sig ner sekunden efter och skulle busa med mina fötter, men det gör ju inget. Hon är bara för fantastiskt söt!

Nej, nu måste jag slänga i mig frukosten och plocka bort lite här så inte mamma får spunk!

kram och puss

Inga kommentarer: