söndag 31 maj 2009

Söndag

helvete... pengar suger! verkligen!
och fan vad det är dyrt med kattförsäkring!

Jag har trots pengabrist köpt uteblommor idag! Jag köpte två margeriter till mamma i morsdags present, sen köpte jag en lite kruka och tre tagetes till mig själv! också fick jag en nästan likadan kruka av mamma, så nu har jag två små krukor på balkongen! Och skulle jag nu snubbla över lite pengar så ska jag köpa flera! Eller om någon bara känner för att ge mig lite blommor och en såndär stor fin kruka som dom har på Rusta som ser ut som en gammal badbalja!
Då skulle jag må gott!

Samt att jag bränt mig i solen idag såklart, så går det!

Smilla har fått duscha idag, och nu ligger hon och sover PÅ datorn! För där är det varmt och skönt!

Nej, måste fixa försäkringen nu! puss

Inga kommentarer: