tisdag 18 augusti 2009

Åh vad jag är trött på att vara allergisk hela jävla tiden.
Det barra flyger nysningar till höger och vänster varannan minut typ.
och jag ser mongo ut på ögonen för att dom drar ihop sig som om jag ska nysa hela tiden fast inte gör det.. suck.
Hoppas nu det blir bättre när vi kastrerar smilla på fredag!
Hon är verkligen underlig vår lilla kisse, nyss slickade hon ur min frukostskål som innehöll fil med svartvinbärssylt och såg ut att tycka att det var jättegott. hmm. men då äter hon ju också päronfil.

Sen ligger hon hellre och myser/sover i skurhinken än i den fina korgen hon fått. Underligt! Fast just nu tror jag att hon ligger i korgen faktiskt!

Nej nu ska jag gå och hämta posten, hoppas jag fått mina rakhyvlar nu, håret på benen fladdrar ju när jag går!

Poss poss Linnea

1 kommentar:

lina sa...

det är klart att hon gillar fil, mjölkprodukter är ju mumma för dem. inte särskilt bra för magen deras dock.