måndag 17 augusti 2009

17 aug 2009 igen

Åh Hjälp, jag som är så opeppad på MK just nu..
nyss ringde min sales director och är jättepeppad som vanligt, och jag känner bara "nej nej jag orkar inte", och nu har jag typ halv lovat att jag ska köra igång en massa projekt här framöver, hjälp hjälp hjälp!
Jag vet inte om opeppen beror på att jag helt enkelt inte jobbat med det på ett tag och att jag är allmänt trött just nu.
Eller om det är så att jag inte tror på konceptet längre!?
Men man vet aldrig, det kan bli en gigantisk förändring efter seminariet.. det kan det! Dock är jag sjukt opeppad på det just nu också, men det kan verkligen vara så att det är det som sätter igång min verksamhet. Vi får se.
Jag har hört många som inte satt igång ordentligt förrän dom varit på sitt första seminarium! Så vi får se.

Nu ska jag gå på Ica och handla ngt att trösta mig med! Jag mår så dåligt!


Poss poss Linnea

Inga kommentarer: