måndag 17 augusti 2009

ellos is the shit

Nu har jag lagt order hos Ellos.
Jag dissade klänningen..
Det här är vad jag kom mig för att köpa istället!
2-pack farfars toppar, mest för att jag älskar farfarstoppar och tittat på dom här så himla många gånger och för att det nu var 75:- för båda:)
En grå kjol.. som verkar vara i smalsmal manchester typ om jag inte missförstått helt! Tror den blir schysst i vinter med ett par tjocka strumpbyxor stövlar och en schysst tröja och min nystickade löspolo! 149:-
Lila strumpbyxor, schysst både till gråa kjolen och till tunikan nedan. 79 pix
Tunika i typ blått och lila, tror det blir en favorit om den är som den verkar på bilden! 199:- med 40% rabatt =119:- riktigt överkomligt!
Om den är riktigt schysst kommer jag beställa den i brunt också:)
Schysst baströja I think! Blir också schysst till grå kjolen och lila strumpor eller ett par grovstickade vita strumpor! 149:-
Sen får jag med åtta glastallrikar också, fyra svarta och fyra frostade med ett svart mönster! Nån som vill komma på middag med efterätt?

Måste bara lägga in en härlig bild också som lite måndagsinspiration, jag får bara en sån härlig känsla av bilden! I love it!


Poss poss Linnea

Inga kommentarer: