torsdag 20 augusti 2009

Har jobbat idag för första gången på nästan två veckor.
WOW vad jobbigt, eller det kan nog ha mycket med att göra att jag haft en jävla pms idag!
Ska jobba imorgon också innan jag åker med Smilla till veterinären!
Måste sluta lite tidigare.. syynd!?
Jobbigt bara att jag måste jobba med Häxan surtant! jääävlar vilken bitch hon är!

provade mitt nya nagellack igår, ett lila.. sjuuukt snyggt! Riktigt riktigt coolt faktiskt om jag får säga det själv!

Fan vad trött jag är, det är helt sjukt! Jag har nu sovit en dryg timma i sängen för att jag var helt förstörd, hade jag inte blivit väckt hade jag säkert bara fortsatt att sova! Ska sätta mig i soffan nu och se senast Kendra avsnittet som jag missade i söndags (tack godegud för repriser och inspelningsbar tv-box).

Poss poss Linnea

Inga kommentarer: