onsdag 5 augusti 2009

Lekte lite med smink och kameran nyss.
Helvete jag måste verkligen skaffa mig en bättre kamera, den är helt värdelös!
Jag får verkligen inga bra bilder, om jag inte använder blixt, och jag hatar blixt!
Smokey eyes med ett lager av lila på. Quite nice I think!
Close up

Gillar den här på något sätt, den är ju långt ifrån perfekt, men den ser härligt ut! Den där lite förvånade looken..
Really smokey med massor av mascara!
Lina: När ska vi ha en photoshoot då?
Gårdagens makeup, tyckte den var rätt nice också, bara ljuslila ögonskugga och ett tunt lager mascara


Poss poss Linnea

3 kommentarer:

lina sa...

Tycker vi ska ha det snart! Det kommer bli awesome. Du har perfekt utseende för att vara med på bilder. Såg du bilden jag har på min blogg på dig? Tycker den var skitsnygg. Inte kvalitetsmässigt men du gjorde en bra pose! ^^ Iofs posade du bra hela tiden den kvällen. Hehe. Du ska få se bilderna sen. :D Riktigt mycket graaf!

lina sa...

Utomhus tror jag.

Hår smink kläder.. HM, färger tänker jag. Massa färger. Gärna färgsprakande kläder. Kanske flera ombyten. Vore coolt med färger som inte matchar också. Lite galet. Just nu känner jag mig inte så kreativ, är helt slut i huvudet. Men kom gärna med idéer du med! :)

lina sa...

Ja! Superbra. Har ganska höga förväntningar på den gula bilden. Tror den blir frän. :) Hoppas alla blir det bara.

Utomhus tänker jag lite betong, asfalt osv. Stan helt enkelt. :)

Nu ska jag lägga mig och sova! Godnatt på dig! Kram.