torsdag 6 augusti 2009

Torsdag.. eller?

Smilla smet igår igen, hon är verkligen tonårstrotsig just nu.
Hon hoppade ut genom köksfönstret! Och det är minst fyra fem meter ner till marken där:
Men jag hittade igen henne.. läs mer på http://smillavanilla.blogg.se
Är väldigt allergisk idag, hyresvärden har klippt gräsmattan och Smilla har haft tillgång till sovrummet under natten, samt att jag inte varit speciellt mycket upp i henne nu en period. Ingen bra kombination!
Mamma och syrran kommer förbi snart, jobbigt.
Kul att få höra allt som är fel på lägenheten (första gången syrran ser den)
Hur fruktansvärt stor TV vi har, vilken centrerad data plats. osv osv.
Jippie.. eller inte.
Hoppas inte hon vill stanna efter att mamma åker, det orkar jag inte.
Jag måste få va själv när jag snörvlar såhär! Jag behöver städa och tvätta klart också.
Har iofs hunnit köra två maskiner idag och den tredje är igång nu.
Har äntligen tvättat min bikini!

Åh vad det är drygt att bli allergisk, jag blir så himla varm när jag nyser hela tiden! Jag har hållit på att svettas ihjäl idag! Har rent varit blöt i pannan!
Så jag ställde mig just ute på balkongen och svalkade mig i spöregnet! Det var skönt!

Tänk om man kunde få nån hjälp?

Poss poss Linnea

Inga kommentarer: