torsdag 6 augusti 2009

Älskade klotöga

Ååh, denna hormonstinna katt. Hon gör mig galen!
Ena sekunden är hon hur lugn och go som helst precis som vanligt, och nästa så går hon runt och jamar som attan och försöker krypa ut genom fönsterna.
Sen går hon till sovrumsdörren och hoppas på handtaget och jamar.
Hon har lyckats öppna den två gånger nu. Det är ju inte tänkt att hon ska vara där, suck.
Hur ska vi lyckas hålla henne inne?
Men hon är ändå världens sötaste lilla kissemiss och jag skulle aldrig byta bort henne, för hon är helt fantastisk! Och jag är så glad att hon är hemma igen!
Det känns inte som om jag träffat henne på två veckor ungefär, jag träffade henne inte på morgnarna för då åkte jag direkt till jobbet från stugan.
Och efter jobbet åkte jag hem till robban för att jag alltid hade en massa att göra här. Och sen åkte man ner till stugan och sa möjligen godnatt till henne i tre minuter innan man gick och la sig.
Jag har inte haft någon kontroll över henne känner jag, jag har ingen aning om hur hon ätit eller bajsat i sommar. Ingen bra känsla!
Så nu får hon vara hemma ett tag! Sötnosen min!
Funderar på att flytta min blogg till blogg.se ist, men vi jag vet inte. vi får se!

Poss poss Linnea

1 kommentar:

lina sa...

blogg.se är lättare att designa än blogspot. :) sen är det lättare att komma åt allting. :)

Tack för dina värmande ord. Haha, det blir ju bara så mycket roligare om man bjuder på sig själv. Hur roligt är det om man är stel liksom. :P

Ja, vi kan ta en massa bilder. :D När kommer anna nästa gång? :)