tisdag 25 augusti 2009

Seminarie hår!

Okej.. updatering igen. (nej nej jag är inte alls nervös och försöker tänka på något annat).
Jag har tagit lite bilder på beställning av Anna för att ni ska kunna hjälpa mig med vilken frisyr jag ska ha på seminariet!
Kommer lägga upp en hel del bilder! Nu är ju inte alla med klänningen på, men ni får tänka till den!

Alt.1 Löshår (om jag ska ha det kommer jag dock inte ha luggen ute det ser så konstigt ut när den är så kort!)

Alt.1 igen

Alt.2 Tuperat tuperat tuperat med massa hårspray:)
Alt.3 Lockig rockabilly inspirerad frisyr.

Alt.3 igen

Alt.4 från vänster, tuperat på ena sidan slickat på andra ev. med några snygga spännen (om jag hinner hitta några)
Alt.4 från höger

Alt.4 nästan framifrån
Så hjälp mig nu! ALLA och då menar jag verkligen ALLA som läser detta innan Onsdag 16.00 MÅSTE skriva i kommentarsfältet vilken frisyr ni tycker!
Jag har min favorit, men jag tänker inte berätta det!
(Makeupen på bilderna är INTE den jag kommer ha på seminariet.. det kanske kommer upp hjälp frågor kring det sen också)
Poss poss Linnea

2 kommentarer:

anna sa...

inget löshår, och du är ju jätteduktig på fixa ditt eget hår snyggt. nej inget löshår, snyggare och häftigare utan! trust me.
ha nu så kul i gbg! så hoppas jag vi ses snart.
puss och kram!

Anonym sa...

Alt. 4 tycker jag!