tisdag 25 augusti 2009

seminarie skräck!

Usch, ju mer jag tänker på att jag ska iväg.. desto mer nervös blir jag!
Jag känner att jag inte har kontroll över situationen tror jag.
Och jag har ett ganska högt kontrollbehov!
Jag vet inte ens vilken tid tåget går till göteborg imorgon, och jag vet inte hur jag ska ta mig till tåget.
Jag har ingen resväska.. jag vet inte på vilket hotell jag ska bo, jag vet inte vad hotellet kommer kosta. (Jag har hotell men vet inte vad det kostar och var det ligger.)
Jag skulle vilja veta var hotellet ligger i förhållande till scandinavium så man hade kunnat kolla lite på kartor så man kanske har nån aning om var man är. Jag har aldrig varit i Göteborg och jag har århundradets värsta lokalsinne!
Vad ska jag packa?
Jag tror faktiskt att det är pengarna jag är mest orolig för! Hjälp!
Vad ska jag göra? Nu har jag ont i magen!

Poss poss Linnea

Inga kommentarer: