söndag 16 augusti 2009

Sjukt vad jag mår dåligt idag, usch.
Sen lunch har jag bara velat kräkas, och efter middagen har jag bara fått gå och hålla emot, jag har inte vågat ha munnen öppen för länge.
och ändå sitter jag här.. vid dator jäveln!
Det är som att den ropar på mig!
Är sugen på att beställa lite nya höstkläder, har väl egentligen inte råd..

Men man måste faktiskt få unna sig lite, men det är ju så svårt att bestämma vad man vill ha. Har hittat en grymt snygg klänningen på ellos, och jag vill verkligen ha den. Men jag vet inte NÄR jag ska ha den. För ska jag jobba kvar på dagis så kommer den aldrig komma till användning, och isf blir det typ på alla tillfällen i höst och vinter som man ska vara fin.. och hur ofta är det? Och den kostar ändå 399:- och det är ju fasen mycket pengar för en som är pank!
Här är den:
Hjälp!
Visst är den schysst!?
Nu har jag ju iofs 30% rabatt och då kostar den endast 279:- men det är ändå mycket pengar för en klänning man inte vet när man ska använda.. måste fråga mamma.....
Ge mig pengar!


Poss poss Linnea

Inga kommentarer: