lördag 15 augusti 2009

Va? Är det lördag idag?

Det känns urkonstigt att det är Lördag idag, vad hände med fredagen?

I torsdags fick jag iaf leka makeup artist inför famlijen Hammarstens familjefotografering, men nej nej det var inte Lena och Alexandra som ville ha hjälp med sminket.. Det var Gunnar, Johan och Fredrik jag glatt fick sminka:D
Bilderna blev superfina! Tur att det inte är jag som skall välja vilken som ska förstoras:)

Igår så satt jag ensam i stugan hela dagen.. boooring! Och kunde inte ta mig någonstans heller om jag inte ville promenera med ballerinaskor och en kattbur de 1,5 milen till Robertsfors.. eeh nej tack.
Passade istället på att sticka klart min löspolo och ett matchande pannband (som jag nog aldrig kommer använda) Nu måste jag bara på Carolas och köpa knappar så är löspolon klar:) (Tvättas ska den också så jag inte behöver bli så allergisk, och om inte det hjälper får jag sälja den!)
Sjukt är det hur dyrt det är med garn, man tänker ofta att "Om jag stickar det själv så blir det mycket billigare" Jo tjena, löspolon har ändå gått på 54x4= 216:- redan, och då är inte knappar inräknade, och det är ju inte heller billigt!
men men, man får det ju förhoppningsvis som man vill ha det:)

Nej nu måste jag slita mig härifrån.. ska försöka städa lite kanske. och sen dansa lite Zumba innan jag ska ner till havet igen!

Poss poss Linnea

Inga kommentarer: