torsdag 5 november 2009

amigurumi

Har gjort klart min första amigurumi! (Jag tror jag är fast)
Den blev väldigt söt..
hittade ett mönster som kände som ett bra första gångs mönster
http://amigurumipasvenska.blogspot.com/2009/09/ett-ljus-i-morket.html
Den här har jag gjort fast i rosa..
Så den ser ut som Svampbobfyrkants bästa kompis Patrik Stjärna..
Jag ska försöka lägga upp en bild imorgon om jag orkar!

Har även scrappat lite.. Har gjort ett kort till mormor och morfar också.. Dom firar sin 30-åriga bröllopsdag i helgen! Lägger upp en bild på det imorgon också!
Blev riktigt nöjd! Till och med Johan tyckte det var sött:)

Ja och inte fasen fick man sig något vaccin idag heller, slutade halv fyra och mamma ringde fyra och sa att det var slut! Men det hade jag redan förstått!
Men nästa vecka ska jag fasen hänga på låset så jag får min dos!
Om jag inte åker dit på svinis först!

Nej fasen nu måste jag gå och lägga mig.. Jag är så sjuukt trött!

Inga kommentarer: