torsdag 5 november 2009

torsdag morgon

ååååh, det är så jävulskt tungt att kliva upp på morgnarna nu.. Varför?
Kanske för att det typ aldrig är ljust ute längre.. det är bara mulet och plusjävla grader!
Jag vill ha snö nu! Och kallt!

Ska iväg och jobba halv ett, känner opeppen! Men det bli nog bra när jag kommer dit!
Eller börjar göra mig klar!

Ringde äntligen till Telia igår, efter många om och men.. Och laddade jävlar gasen i botten för jag trodde att jag skulle behöva vara arg och strida till tusen för att dom skulle fatta.. Men bruden på andra sidan var skittrevlig! Första gången jag har blivit trevligt bemött av telias kundtjänst! Fantastiskt!
Och nu ska det ordnas, fakturan som ska betalas i november får jag en ny där dom drar bort 99:- och sen på fakturan efter det så drar dom bort dom andra 297:- som är fel.. Så jag kommer typ mer eller mindre få en plus faktura:) Ganska skönt att inte behöva betala en telefonräkning i slutet av december:)

Nej fan vad jag ordbajsar.. förlåt mig.. jag har bara ett så extremt tråkigt liv!

Inga kommentarer: