söndag 6 december 2009

60års kalas

Jaha.. då var 60 års firandet till ända..
Jag kom hem kring 02.30 inatt, heeeeelt slut!
Jag orkade inte ens ta bort sminket:P
Jag träffade mina "storkusiner" för första gången på flera år..
Men det blir ju så när dom bor i stockholm allihopa.. Men det var trevligt!
Dock var det liiite trist att vara chaufför!!
Men vad gör man inte!?

Har sovit till 11.00 idag! Det har jag nog inte gjort på säkert ett år.. Jag hatar att sova så länge! Men jag behövde det!

Frukost?

Drömde förresten i natt att jag hade klippt av mig håret och var korthårig, alltså pojkkort, för att det var så slitet eller nått, och skulle växa snabbare (?). Och jag ångrade mig sååååå mycket, och det var så verkligt att jag var tvungen att känna på mitt huvud när jag vaknade! puh.. allt är kvar:)

Inga kommentarer: