söndag 6 december 2009

skitsöndag

Jag känner mig nedstämd och slut ikväll..
Jag borde ringa blivande kunder, men jag orkar inte ta tag i det.
Jag borde ringa Therese men jag orkar inte det heller.
Jag borde snabbtorka golven och dammsuga soffan, inte har jag någon ork till det..
Allt detta gör att jag blir otroligt opeppad på att åka på möte i morgon bara för att jag inte har någon ork nu och skulle känna att vore det idag skulle jag inte åka..
Men jag avvaktar med att avsäga mig att jag kommer..
Jag tror att jag ska jobba imorgon eftermiddag, men det kan ha varit tisdag också.. måste ringa imorgon förmiddag och höra:P

Har lagat middag idag.. vilken jag väldigt sällan gör.. Kanske var det det som tog musten ur mig:P
Också vet jag att när Johan kommer hem kommer han börja tjata om detta eviga städande..
suck..
Dålig dag dålig dag, vill bara lägga mig och sova och hoppas att imorgon blir en bättre dag!

bläääääääääääää..

P.S ska byta om och hoppa i träningskläderna för att dansa lite Zumba.. kanske blir gladare då!..

Inga kommentarer: