torsdag 17 december 2009

Jävla skittorsdag!

Ååååh, nu orkar jag snart inte mer..
Detta flängande fram och tillbaka!
Har varit och jobbat nu på morgonen mellan 7 och 13, och nu ska jag snart iväg igen för att träffa tjejen som jag är kontaktperson åt..
Men jag känner mig så sjukt opeppad!
Egentligen var det tänkt att jag skulle ha hudvårdsklass och makeup ikväll, men jag har helt enkelt inte ork, så jag har ställt in.. Vilken känns jättetrist!
Jag orkar helt enkelt inte med detta jagande efter pengar hela tiden som gör att man aldrig kan slappna av och pusta ut. Och planera något kan man aldrig heller göra eftersom man inte vet hur man jobbar!
Suck puck päck!
Jag skulle så gärna vilja ha julledigt, men det har jag inte råd med! Nu ska jag ju tack och lov inte jobba nå mycket, men det hade varit skönt att imorgon känna att man skulle få vara ledig ett par veckor..
Men jag jobbar imorgon och på måndag, den 29:e och 4:e.. blä..
nej nu ska jag sluta klaga..

adjö..

Inga kommentarer: