måndag 21 december 2009

Faaan, jag som hade trott och hoppats på att man skulle få lönen den tjugoandra..
Den kommer inte förrän tjugotredje.. attans!
Det var ju tur då att jag inte bokade klippningen förrän onsdagen:P
Men det hade varit nice eftersom jag och Johan ska till stan imorgon!
Och mina kunder inte kan betala sina fakturor.. suck.. hatar att jaga folk om pengar!
Men alla väntar säkert till dom fått lön fast dom sa att dom skulle föra över så fort som möjligt.. några redan för tre veckor sedan och några för två veckor sedan.. Visst är det irriterande!
Dom kan ju själv prova att få sin lön betald tre veckor för sent! Jättekul! Visst!

Ska jobba idag.. Från halv två till stängning! Känns drygt, men det kommer säkert gå fort hursomhelst!

Nej nu ska jag fortsätta med mina julklappar så jag blir klar nångång!

1 kommentar:

Maggie sa...

Linnea! RAMI! Hur kan du!? ursch avskyvärda karl! haha