onsdag 23 december 2009

helkväll!

Damn vilken kväll..
Jag kom på inflyttningsfest/födelsedagskalas igår med två smirnoff och två aquatini med tanken att jag skulle ta det lugnt.. för att Johan ska jobba idag..
Och tittar man i min systemet påse så kunde man ju tro det, för jag kom hem med en smirnoff och en aquatini..
Men det är nog inte hela sanningen:P
Blev bjuden på.. starkglögg, irishcoffee, 2 jägermeister/bull, en smirnoffvattenmelon och nånting, whiskey.. Och när man dricker allt det mellan 21.00 och 01.00 och inte väger mer än jag gör så blir man ganska kalas kan jag ju tala om.. Och stackars Johan som for iväg på jobbet nu.. jag hade inte fixat det!
Och jävlar vad full jag var när jag vaknade!
Nu ska jag bara pallra mig in i duschen för jag ska ju faktiskt till frissan om mindre än en timma:P
Men trevligt var det, även fast jag var nästan ensam tjej.. som vanligt:P

Lär väl höra av mig sen om håret:/ skiiiiitnervös.. anna varför är du inte här och gör det åt mig:)

Inga kommentarer: