fredag 25 december 2009

Juldagen

Äntligen lycklig ägare till en symaskin:)
Vad roligt vi skall ha det:P

Ja, igår var det julafton, och jag fick precis det jag ville ha.. en symaskin:)
Och av mina syskon fick jag garn, hemmagjord körsbärslikör, presentkort på MQ.

Av Johans syster fick vi juliga bäddset!
Och av Johans föräldrar fick jag ett par skiiiiitsnygga skor!
Dom var verkligen modiga som går och köper skor till mig, men dom var supersnygga och satt perfekt på foten!
Dom blir perfekta att ha på mina MK möten samt att jag lovat gunnar att ha dem på sikafesten nästa år bara för att han vill se om jag kan dansa i dem:P
Dom har ju en klack på typ 10 cm:)

Och idag ska vi också ha julfirande, ska bara se när jag orkar göra mig iordning för att fara!

Och Smilla har fått en ny transportbur! Precis vad vi behövde! Hon växte ju ur sin gamla redan när hon var typ 5 månader:P Och eftersom hon ändå följer med oss nästan överallt så använder vi den ju verkligen också!

Nej nu ska jag hoppa i duschen och se om mina ögon känns bättre (sabla allergi)

Inga kommentarer: