lördag 26 december 2009

Annandagen

Sitter och äter frukost i snigelfart....
Jag ska iväg till Skellefteå idag och hälsa på släkten!
Det blir nog trevligt....

Jag skulle vilja se ut som Lindsay Lohan när hon är fräsch!!
För ibland ser hon så ner knarkad ut..
Men hon är verkligen så fin, även om hon är smal som en sticka ibland så är hon fin, och råkar hon gå upp tio kilo så är hon också fin, hon får kurvorna på rätt plats helt enkelt!
Också dessa fräknar över hela kroppen, det om något är jag avundsjuk på..
Hade jag det skulle jag säkert inte tycka om det, men nu tycker jag det är fint!
Också detta naturliga röda hår.. vem vill inte ha det? (också inte ens en bild på henne när hon Är rödhårig:P) Men här kommer det:
Jag måste - på tal om det - färga mitt hår igen snart, det hjälper inte ens med färginpackningen längre:P Men det får bli en annandag (höhö)
nej nu ska jag gå och sminka mig!
puss

Inga kommentarer: