torsdag 31 december 2009

Nyår

Så, då var det nyårsafton igen..
Nytt år imorgon.. Jag updaterar mitt hår-år då;)

Man ska väl göra något så traditionellt som att ge nyårslöten också.. så det tänkte jag att jag gör här, då har jag dom nedskrivna iaf!

1. Gå ner till 55kg innan sommaren (maj) Och sedan hålla det samt kanske minska några fler kilon.
Åtgärd A: Sluta käka chips, endast på fest får jag äta chips!
Åtgärd B: Träna minst 3 gånger i veckan!
2. Söka F-skattesedel för Mary Kay.
Åtgärd A: Jobba regelbundet ca 2 ggr i veckan.
Åtgärd B: Skaffa kollegor.
3. Bli en snällare flickvän!
Åtgärd A: Vara mer tolerant.
4. Städa oftare.
Åtgärd A: Inte dra fram lika mycket.
Åtgärd B: Följa städschemat!

Jag lovar inte mer än så, nånstans måste man ju börja!

Nej nu ska jag hoppa i duschen efter mitt sista Zumba pass detta år! Troligen sista träningspasset detta år också:P

Inga kommentarer: