måndag 22 februari 2010

puss

Ja, jag berättade ju aldrig igår att jag gjorde en sån jävla irriterande tabbe på tradera!
Jag var helt säker på att det var äkta löshår jag budade på, men så visar det sig när det är typ 25 minuter kvar att det är syntetisktjävlaskithår! Och det går ju inte att ha.. Så jag hoppades verkligen att någon dumjävel skulle bjuda över i sista sekunden.. men icket.. jag vann..
Vad fan ska jag göra nu då? Jag vill verkligen INTE ha det..

Dock så köpte jag ett löshår på fast pris nyss som är äkta, nu är det kanske typ ett tredjedels eller fjärdedelsträns, men samtidigt så behöver jag inte så mycket hår till frisyren jag tänker göra heller..
Och jag skulle få betala på fredag.. då är det ju lugnt:)
Fan vad jag längtar nu till anna kommer nästa gång så hon får hjälpa mig att bli snygg och tuff i håret:)

Har hämtat mina glasögon idag också.. Och det känns helt fantastiskt!
Jag ser så jävla bra nu!
Jag är helt facinerad! Jag har varit tvungen flera gånger att bara dra ner dom och styra upp dom och inse hur mycket detaljer jag missat tidigare!
Nu får vi bara se vad alla andra tycker:)

Jag lovar att jag ska lägga upp bilder när jag är lite snyggare stylad så inte mina finnar lyser och allt annat äckligt syns:P

Sen är det som jag och anna pratade om, jag funderar på att lägga ner den här bloggen.. och antingen göra en helt ny, eller börja blogga seriöst på min makeupblogg som jag nu helt slutat blogga på!

jaja skitsamma I'll let you know, when I've made up my mind!

Inga kommentarer: