söndag 21 februari 2010

varför får jag inte säga att jag vill sluta?

Jag får inte åka på Mary Kay mötet imorgon för Catarina.. hon tycker inte att jag ska komma dit och berätta att jag ska sluta för att det kan ge fel vibbar till dom som vill köra på..
Visst förstår jag hur hon tänker, men det känns samtidigt ganska oschysst att jag inte får prata med mina kollegor om varför jag inte kommer vara där..
Och catta kommer heller inte säga till dom att jag slutat utan att jag tagit "time-out" fast det just nu verkligen känns som jag slutat!
Hon skulle nog köpa av mig de grejerna jag har över, kanske ändå ska försöka slänga iväg ett sista mail till mina kunder där jag rear ut grejerna jag har och ger dom en vecka på sig att svara..
fast jag vet inte om det är lönt.. det är så lite grejer..
Jag fick heller inte maila ut till kollegorna och erbjuda dem att köpa av mig dom.. Det känns lite skumt när man inte får säga att man slutar..
Men jag förstår ju nu när jag tänker efter eftersom det är så många som plötsligt bara slutat komma på mötena utan ett ord.. Har dom också slutat? Jag har gärna velat höra från alla som slutat att dom gjort det, för att slippa fundera..
Men vi kanske inte får berätta det!? What do I know!

Nej fan nu ska jag ta bort sminket och lägga mig och sova!

Inga kommentarer: